Planlægger, Lager- og logistik til Skjern/Tarm området

Medarbejdere er vores vigtigste ressourcer, så det er vigtigt for os at kunne tilbyde de bedst mulige og mest dynamiske rammer for personlig udvikling, arbejdsglæde og trivsel.​

Du bliver en del af vores lagerteam, som består af 12 engagerede medarbejdere. Vi har et godt samarbejde, og det er vigtig man kan hjælpe hinanden. Der er tale om et job til fastansættelse efter 3 måneders Try/Hire forløb. 

​Vi forventer ikke, du kan det hele fra dag 1, for som en del af en yderst velfungerende afdeling med tæt kammeratskab, får du erfarne kolleger, der er klar til at lære fra sig. Det er en fordel hvis du har erfaring med planlægning og indkøb, men ingen krav.

​Arbejdsopgaver

- Varemodtagelse.

- Truckkørsel.

- Ind- og ud skanning af materialer. 

- Varepluk.

- Planlægning.

- Indkøb.

​​Personprofil

- Du er god til at kommunikere.

- Du er grundig, arbejder struktureret og kan planlægge tid og opgaver.

- Du kan have mange bolde i luften.

- Du trives godt i en virksomhed, hvor der stilles krav, og hvor der er gensidigt ansvar.

- Du har truckcertifikat og stor erfaring med truck kørsel.

​Vi tilbyder

- Attraktiv løn

- Gratis adgang til den lokale idrætshal

- Økonomisk bonus for at cykle/gå på arbejde

- Sundhedsforsikring

- Funktionærer kan gå en kort tur i skoven hver eftermiddag

- Massageordning

- Frugt- og madordning. 

Hvis du har lyst til dette job og har spørgsmål, så kontakt Jørn Aas på ja@jaconnect.dk eller 5455 6611

​Send din ansøgning og dit CV til job@jaconnect.dk

​Vi glæder os til at høre fra dig!