Servicekoordinator træindustrien

Servicekoordinator til træindustrien

Vi søger en Servicekoordinator, som skal være med til at sikre, at virksomheden yder den bedste service over for såvel kunder som samarbejdspartnere. Du bliver en del af et serviceteam, der arbejder tæt sammen om at håndterer sagsbehandling, rådgivning, reklamationsbehandling og kundeservice.

Primære arbejdsopgaver

• Sagsbehandling, rådgivning og telefonbetjening af kunder fra det danske marked inden for vinduesbranchen
• Koordinering af sager fra start til slut
• Booking af montør samt koordinering af serviceopgaver
• Diverse administrative opgaver
• Bindeled mellem kunde, service og salg

Du får det fulde ansvar, for dine egne sager, samt for at sikre afvikling af sagerne i samarbejde med montører og partnere, med stor inddragelse af kunderne i processen. Du får desuden selv ansvar for at skabe overblik over egne sager og give det videre til vores montører og kunder. En vigtig faktor er, at levere kvalitet i arbejdet, både over for kunden, internt og i kvalitetsarbejdet med produktionen.

Din succes i jobbet

Din baggrund er ikke den vigtigste, men har du byggeteknisk erfaring, kan det være en fordel. Der vil blive lagt vægt på dine evne til, at yde den gode kundeservice i telefonen. Det er yderst vigtigt, at kunderne får en god oplevelse og efterfølgende føler sig trygge i at vi hjælper dem. Du skal kunne kommunikere klart og tydeligt både mundtligt og skriftligt. Derudover skal du trives med samarbejde i et team. En stor del af opgaverne i afdelingen kommer fra et fælles sagsstyringssystem, og det er derfor yderst vigtigt, at vi i tæt samarbejde sikrer, at alle henvendelser bliver besvaret og kun af én medarbejder.

Hvem er du

• Har du baggrund som trælastsælger, tømrer eller anden byggeteknisk uddannelse, er det en stor fordel, men ingen krav.
• Du skal være vant til at arbejde med rådgivning, reklamationsbehandling, salg og kundeservice.
• Du er en erfaren bruger af IT, herunder Office pakken og meget gerne SAP.
• Du skal have et godt menneske kendskab, være god til at lytte og kunne tilpasse din tilgang til den enkelte kunde, så vi sikrer, at man finder den rigtige løsning første gang.
• Det er ligeledes vigtigt, at du formår at være troværdig og imødekommende over for kunderne, selv i de svære samtaler.
• Som person er du handlekraftig og arbejder systematisk, detalje orienteret og kvalitetsbevidst. Du er tålmodig og modstandsdygtig.
• Det er vigtigt for vores kunder, at du har evnen til at strukturere informationer, så det kan formidles til andre.

Arbejdsmiljø

Vi tilbyder en stilling i et engageret team i en uformel virksomhed, der har stor fokus på medarbejdernes trivsel. Vi arbejder aktivt med arbejdsmiljøet, for at sikre medarbejdernes arbejdsglæde og motivation.

Der er en god lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer.

Send din ansøgning med CV til Job@jaconnect.dk

Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte Jørn Aas på 5455 6611 eller Ja@jaconnect.dk